Milí návštěvníci našich stránek, rádi bychom vám ukázali práce našich žáků na distanční výuce. Zveme vás tedy na prohlídku pestré směsice velmi povedených žákovských prací. Začtěte se do krátkých komentářů vyučujících, kteří je při tvorbě těchto prací vedli. Věříme, že se vám budou líbit. Mgr. Hofírková K.
I při distanční výuce se vyučující snaží žáky zapojit i do výuky výchov jako je výtvarná výchova či tělesná výchova. Žáci osmé třídy měli za úkol ztvárnit pomocí kresby své vlastní boty, které byly velmi povedené. V ukázce jsou díla od žákyň Zuzky Černé a Simony Prokopové. V tělesné výchově pomocí fotografií měli ukázat pohybovou aktivitu, které se věnují při distanční výchově. Petr Lípa (9. A) rád rybaří a ukázal nám svůj úlovek a Adam Kukliš (8. A) krásy Břeclavi. Mgr. Martínková Jitka
V pracovních činnostech žáci 6. A zpracovávali projekty „JAK DOMA POMÁHÁM“ nebo „ČISTÍCÍ PROSTŘEDKY V DOMÁCNOSTI“. Již od září si žáci do školního sešitu zapisovali činnosti, které doma vykonávají, ať již denně, pravidelně, občas či několikrát do roka. Tyto informace pak vypsali na papír, doplnili obrázky nebo fotografiemi. Ve druhém projektu se soustředili na čistící prostředky, které používají doma na úklid, praní, mytí nádobí apod. Tyto přípravky měli vypsat. U každého uvést k čemu se používá a opět doplnit obrázky či fotografiemi. Nyní zpracovávají projekt „JAK A PROČ TŘÍDIT ODPADY“. Určitě i ten splní na výbornou jako dva předešlé.
Další zajímavé práce, které bychom vám rádi ukázali, vznikaly v různých předmětech. Máme tu projekt z pracovních činností od Patrika Valeše ze VII. B, referát z přírodopisu od Simony Vaškové ze VII. A a projekt od Kamily Grbavčivové z VIII. A z chemie. Všechny práce jsou velmi podařené.